A 28.HU WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJE A TOP NRG ENERGETIKAI VÁLLALAT
1) HOGYAN VEHETŐ IGÉNYBE A MENTSÜK MEG A FÖLDET EGYÜTT ALAPÍTVÁNY TÁMOGATÁSA A MEGJELÖLT TERMÉKEKRE?


Az alapítványi támogatás igénybe vételéhez regisztrációs folyamat elvégzése szükséges. További információkért látogasson el a https://www.mentsukmegafoldetalapitvany.hu weboldalra!

2) SZERVIZ ÉS GARANCIÁLIS HÁTTÉR


A jótállás időtartama:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, egy év.
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, két év.
250 000 forint eladási ár felett, három év

A Dowell, Kamada és Deye termékek szervizelését cégünk, a Top NRG Energetikai Vállalat végzi országosan, bármilyen probléma esetén írjon bizalommal a szerviz@nullrezsi.hu levelezési címre, vagy keresse irodánkat a +36 49 524 823 telefonszámon.

Az Electrolux termékek esetén ha bármilyen jellegű probléma fordulna elő, akkor első körben a FLAG szervizt kell felkeresni.

Flag Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

Cím:
1083 Budapest, Práter u. 51.
Telefonszám:
+36-1-210-0344
Központi szám:
+36 80 080 310
Mobil:
+36 70 778 5758
E-mail:
diszpecserkozpont@flagservice.hu

A 10 kg-nál kisebb tömegű termék esetében nincs lehetőség kiszállásra, postai vagy személyes úton kell a szerviz részére megküldeni a terméket.
10 kg-nál nagyobb tömegű termék esetén a szerviz vállalja a kiszállást.

3) MENNYI IDŐBE TELIK A RENDELÉSEM KISZÁLLÍTÁSA?


A készleten lévő termékek esetében 3-5 munkanapon belül szállítjuk ki a rendeléseket. (Az adott termék elérhetőségéről a termék adatlapján a jobb oldali oszlopban közvetlenül a feltüntetett ár alatt tájékozódhat)

Keresés a termékek között

Back to Top
Product has been added to your cart